שאלות נפוצות

מאת השף גיל סלוקי. אוכל טרי, ביתי ואיכותי עם טעם של ״פעם״ במגוון של אפשרויות, גם לילדים וגם למבוגרים!

משלוחים

ימי חלוקה הם שלישי, חמישי ושישי.

מעדנייה ימי חמישי ושישי בלבד.

הזמנות ליום חלוקה תמיד נסגרות יום לפני. 

החלוקה מתבצעת מאמצע הלילה (מחצות), עד ההבוקר המוקדם.

משתדלים לסיים חלוקה עד 06:30

חשוב מאוד פרטים כגון קוד כניסה ודירה וקומת מגורים.

שימו לב ❣️אזורים הדרומיים מהמשק אשקלון והסביבה ואזורי מודיעין והסביבה, אין משלוחים לשלישי כרגע. 

עדכון על שעת הגעת המשלוח מתקבל בבוקר בסיום החלוקה. 

ההזמנות לשישי נסגרות בימי חמישי בשעה 14:00 בצהריים. 

לכל שאלה נוספת ניתן לפנות בוואטסאפ 050-6338528

עלות משלוח היא 35 כולל מע”מ, משלוח מעל 400 חינם. 

משלוחים למנויים עלות 25 ש”ח. 

כן, ניתן לבחור בשלב התשלום באפשרות איסוף עצמי – ניתן לאסוף בימי החלוקה, בתיאום מראש. 

אין צורך להיות בבית בעת אספקת ההזמנה. השליח שלנו משאיר את המשלוח במפתן הדלת, הודעה על שעת הגעת המשלוח תשלח בהתאמה לאזור חלוקה בשעות בבוקר. 

תוכלו לפנות אלינו טלפונית/ בהודעת בוואטסאפ למספר- 050-6338528 או לכתובת המייל support@agri-chef.co.il ונציגי שירות הלקוחות יטפל בפנייתכם.

מערכת ההזמנות רק תופסת מסגרת מהאשראי במעמד ההזמנה באתר, 

החיוב מתבצע רק לאחר קבלת המשלוח לביתכם ובדיקת חוסרים ומשקלים שנשלחו בפועל לבית הלקוח, וגם מוצרים שמבקשים להוסיף לאחר שסיימו הזמנה 😉😉

כללי

יצרנים ומגדלים ישראלים המנגישים לכם תוצרת מבריאת היצירה של הטבע, קהילה של יצרנים מקומיים המקיימת מיזם של שיתוף פעולה ומייצרת מוצרים טבעיים ואיכותיים, עם דגש על חשיבות הייצור המקומי ואיכות הסביבה.

לא, חברתנו דוגלת בשיתופי פעולה עם משקים ישראליים נוספים ולכן אנו מוכרים מוצרים נוספים כגון דבש, שמן זית, ביצי משק אורגניות, סוגי אגוזים שונים, טחינות ועוד..

אנו מאמינים בייצור ישראלי, לכן האתר כולו כחול לבן🇮🇱

התוצרת איננה אורגנית, אך מופחתת ריסוס וגדלה בבתי גידול מודרניים על מנת להפחית שימוש בחומרים מזיקים. התוצרת נדגמת ונבדקת על ידינו על מנת לבדוק שאין שאריות חומרי הדברה וריסוס על הפרי והצמח.

הגידול מפוקח בהשקיית מי תהום בלבד. 

כל התוצרת החקלאית מעושרת, מופרשת וכשרה בפיקוח רבנות באר יעקב.

כל מוצרי המזווה כשרים בהתאם ליצרן ומוצגים על המוצר. 

מוצרי מעדנייה ומאפיה, הבית של גיל הוא בית כשר, אין תעודה מגורם מוסמך לכשרות. 

יש להיכנס לאזור האישי וללחוץ על שורת הקישור “שכחתי סיסמה” בחלון הכניסה למשתמש, להזין את המייל באמצעותו נרשמתם לאתר וללחוץ “שלח”. קישור לאיפוס הסיסמה ישלח לכתובת המייל שהזנת (לעיתים המייל עם הקישור מגיע לתיבת ספאם/ דואר זבל).
במידה והכניסה לאתר עדיין לא מתאפשרת, יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 050-6338528 או לכתובת המייל support@agri-chef.co.il.

תוכלו לפנות אלינו בכל אחד מאמצעי ההתקשרות הבאים:

פנייה טלפונית/ בהודעה/ בוואסאפ למספר- 050-6338528

פנייה בדוא”ל: support@agri-chef.co.il

נשמח לשמוע מכם בכל אחד מהאמצעים שפורטו מעלה.

בהחלט כן, ניתן לרכז 5 הזמנות ומעלה בנקודת איסוף אחת וכל חברי הקבוצה פטורים מתשלום דמי משלוח.
התאגדתם לקבוצה? מעולה!
אל תשכחו לציין זאת בהזמנה / לעדכן את שירות הלקוחות שלנו בטלפון 050-6338528 או לכתובת המייל support@agri-chef.co.il.

ניתן לרכוש בכל סכום באתר.

המחירים של המוצרים מתעדכנים מדי שבוע על פי השינויים במחירי השוק כמקובל.

הזמנה יש להכניס יום לפני יום המשלוח.

ניתן גם לבצע באתר 24/7 ולציין בהערות יום משלוח מועדף.

לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו מאתנו אישור הזמנה שנשלח אוטומטית למייל באמצעותו נרשמתם לאתר / ביצעתם את הרכישה. במקרים מסוימים מייל האישור עלול להגיע לתיקיית ספאם / דואר זבל – במידה ולא התקבל מייל אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו support@agri-chef.co.il. כמו כן ניתן להתחבר לאזור האישי באתר ולראות את היסטוריית ההזמנות שבוצעו.

במעמד ההזמנה נתפסת מסגרת  מהאשראי להזמנה, לרוב לקוחות שכחו מוצר ורוצים להוסיף, בנוסף כל התוצרת החקלאית נמכרת על פי הערכת משקל בהזמנה (למעט המוצרים שנמכרים על פי יחידות), מטבע הדברים ישנם פערים בין המשקל שהוזמן על ידי הלקוח לבין המשקל הסופי שנארז, ולכן רק לאחר שקילת המוצרים הדרושים, מתקבל הסכום הסופי לתשלום עבורו.

כמובן, שינויים בהזמנה ניתן לבצע עד לשעה 18:00 ביום ההזמנות. יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 050-6338528 או לכתובת המייל support@agri-chef.co.il /

את כל ההערות תוכלו לצרף לנו בחלונית ההערות במסך סיכום ההזמנה.

ניתן לשלם באמצעות כרטיס ישראכרט/ מסטרכרד/ ויזה/ אמריקן אקספרס/ ביט או פייבוקס. לחברות עסקיות ניתן לסגור תנאי תשלום בהתאמה. 

את ההזמנה תקבלו עם תעודת משלוח הכוללת את פירוט הפריטים אותם הזמנתם והערכת תשלום. חשבונית תשלום תשלח למייל  לאחר בדיקת משקלים ובדיקת חוסרים. 

מועדון לקוחות

פשוט- עליכם להשלים באתר את תהליך ההרשמה, ולהשלים רכישה באתר.

החברות במועדון חינמית לחלוטין.

בכל רכישה שתושלם תצברו לרכישה הבאה נקודות בשווי 5% מערך המוצרים בעגלה עבור מוצרים מהקטגוריות ירקות / פירות, לא כולל מארזים.

כל נקודה שווה 1 ₪.

את סך הנקודות העומדות לרשותכם תוכלו לראות בחשבונכם- באזור האישי.

המועדון צובר נקודות עגולות בלבד.

בנוסף תראו את סיכום הנקודות הצבורות גם בעמוד התשלום שם תבחרו אם לממש את הנקודות ברכישה.

סכום הנקודות הצבורות יתעדכן באתר רק לאחר שאנו מבצעים את החיוב הסופי לכרטיסכם ומפיקים חשבונית מס קבלה עבורכם (לאחר קבלת ההזמנה אצלכם בפועל).

בעמוד “עגלת הקניות שלי” (העמוד בו אתם רואים את פרטי המשתמש שלכם ואת כל תכולת העגלה שבחרתם) תופיע עבורכם הודעה האם תרצו לממש את הנקודות הצבורות עבורכם- ממשו את הנקודות.

שימו לב  נקודות שלא מומשו ימחקו לאחר חודש קלנדרי מהרכישה האחרונה

לא ניתן לממש נקודות לאחר ביצוע ההזמנה, לכן- עליכם להקפיד לממש את הנקודות הצבורות לרשותכם בעת ביצוע ההזמנה.

אם שכחתם, תמיד תוכלו להשתמש בנקודות אלו לרכישה הבאה.

כמובן עד סיום חודש קלנדרי מרכישתם. 

הזמנות

בהחלט כן, ניתן לרכז 5 הזמנות ומעלה בנקודת איסוף אחת וכל חברי הקבוצה פטורים מתשלום דמי משלוח.
התאגדתם לקבוצה? מעולה!
אל תשכחו לציין זאת בהזמנה / לעדכן את שירות הלקוחות שלנו בטלפון 050-6338528 או לכתובת המייל support@agri-chef.co.il.

ניתן לרכוש בכל סכום באתר.

המחירים של המוצרים מתעדכנים מדי שבוע על פי השינויים במחירי השוק כמקובל.

הזמנה יש להכניס יום לפני יום המשלוח.

ניתן גם לבצע באתר 24/7 ולציין בהערות יום משלוח מועדף.

לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו מאתנו אישור הזמנה שנשלח אוטומטית למייל באמצעותו נרשמתם לאתר / ביצעתם את הרכישה. במקרים מסוימים מייל האישור עלול להגיע לתיקיית ספאם / דואר זבל – במידה ולא התקבל מייל אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו support@agri-chef.co.il. כמו כן ניתן להתחבר לאזור האישי באתר ולראות את היסטוריית ההזמנות שבוצעו.

במעמד ההזמנה נתפסת מסגרת  מהאשראי להזמנה, לרוב לקוחות שכחו מוצר ורוצים להוסיף, בנוסף כל התוצרת החקלאית נמכרת על פי הערכת משקל בהזמנה (למעט המוצרים שנמכרים על פי יחידות), מטבע הדברים ישנם פערים בין המשקל שהוזמן על ידי הלקוח לבין המשקל הסופי שנארז, ולכן רק לאחר שקילת המוצרים הדרושים, מתקבל הסכום הסופי לתשלום עבורו.

כמובן, שינויים בהזמנה ניתן לבצע עד לשעה 13:00 ביום ההזמנות. יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 050-6338528 או לכתובת המייל support@agri-chef.co.il /

את כל ההערות תוכלו לצרף לנו בחלונית ההערות במסך סיכום ההזמנה.

ניתן לשלם באמצעות כרטיס ישראכרט/ מסטרכרד/ ויזה/ אמריקן אקספרס/ ביט או פייבוקס. לחברות עסקיות ניתן לסגור תנאי תשלום בהתאמה. 

את ההזמנה תקבלו עם תעודת משלוח הכוללת את פירוט הפריטים אותם הזמנתם והערכת תשלום. חשבונית תשלום תשלח למייל  לאחר בדיקת משקלים ובדיקת חוסרים. 

במעמד ההזמנה מערכת החיוב רק תופסת מסגרת בחברת האשראי, החיוב יתבצע בפועל לאחר תוספות שלקוח ביקש, בדיקת משקלים וחוסרים וחשבונית חיוב מקורית תשלח במייל. 

מעוניינים להצטרף למועדון הלקוחות שלנו?

על מנת להצטרף למועדון הלקוחות יש להירשם בטופס הרשמה או להתחבר לחשבון כדי להנות ממגוון מבצעים והנחות ולצבור נקודות.

דילוג לתוכן